Vastauksia kysymyksiin

Vastauksia yleisimpiin kysymyksiin löydät tältä sivulta. Päivitämme sivua sitä mukaa, kun kysymyksiä herää.

Yleistä 

Tein tilauksen kaupassanne, mutta en saanut vahvistusviestiä. Onnistuiko tilaukseni?
Erityisesti Gmailia käytettäessä yritysten sähköpostit ajautuvat helposti roskapostikansioon, tarkistathan asian. Jos vahvistusviestiä ei kuitenkaan tullut, laitathan meille viestiä, jotta voimme selvittää asian. 

Lähetin teille sähköpostia eilen, miksen vielä ole saanut vastausta?
Pyrimme vastaamaan kaikkiin viesteihin mahdollisimman nopeasti, mutta tietoomme on tullut myös että vastauksemme välillä juuttuvat roskapostiin. Tarkistathan roskapostikansion ja jos meistä ei ole kuulunut esimerkiksi kahteen päivään, voit laittaa viestiä uudelleen sekä info@studiokupu.fi että studiokupu@gmail.com 

Tuotteista

Sopiiko myymänne ekoglitter myös lapsille? 
Kosmettinen glitter sopii yli 3-vuotialle lapsille aikuisten valvonnassa.

Myyttekö kamera- ja kuvauskalustoa? 
Tällä hetkellä emme myy elektroniikkaa.

Mistä olette löytäneet nämä tuotteet?
Seuraamme Instagramissa kiinnostavia tilejä ja pyrimme sitä kautta tutustumaan valmistajiin ennen kuin otamme tuotteet myyntiin. Kun etsimme uusia, kotimaisia tuotteita myyntiin, laitamme rohkeasti viestiä ja kysymme lisätietoja ja hinnastoa. Välillä valmistajat lähestyvät meitä itse ja jos valmistusprosessi on eettinen ja ekologinen, otamme pienen erän testimyyntiin. 

Voinko tulla myymään tuotteitani tiloihinne? 
Jälleenmyymme tarkasti valikoituja, laadukkaita tuotteita, jotka läpäisevät eettiset ja ekologiset vaatimuksemme. Voit lähettää Sädelle infopaketin tuotteistasi ja yrityksestäsi, sekä jälleenmyyntihinnaston osoitteeseen sade.puusa@studiokupu.fi 


Maksaminen

Haluan tilata tuotteen ennakkoon, miten toimin? 
Jos tilauksen arvo on alle 100 euroa, riittää että kerrot meille viestitse tai myymälässä mitä haluat ja jätät yhteystietosi. Lähetämme sinulle viestin, kun tuote on noudettavissa.  Jos tilauksen arvo ylittää 100€, pyydämme sinulta maksun etukäteen. 

Miksi verkkokaupassa on eri hinnat joillekin tuotteille kuin myymälässä? 
Teemme tuotteiden hinnoittelun käsin ja toisinaan joidenkin tuotteiden uudelleenhinnoittelu unohtuu tai on vielä tekemättä. Myymme verkkokaupassa tuotteen aina sillä hinnalla, jonka asiakas näkee ruudullaan ja myymälässämme sillä hinnalla, joka tuotteessa lukee tai jonka myyjämme sanoo. 

Millä voin maksaa?
Verkkokaupassamme voit maksaa yleisimmillä pankki- ja luottokorteilla, MobilePaylla tai voit maksaa tilauksen noudon yhteydessä. 

Miten MobilePaylla maksaminen toimii? 
Lähetä tilaustasi vastaava summa myymälämme numeroon 37404. Kirjoita kommenttikenttään päivämäärä, jotta osaamme yhdistää maksun oikeaan tilaukseen. Kun maksu on suoritettu, lähetämme joko tuotteesi tai vahvistusviestin siitä, että tuote on noudettavissa.

Toimitus, palautus ja reklamaatiot

Mikä on tuotteeni toimitusaika?
Tavalliset, varastossa olevat tuotteet lähetämme matkaan 1-2 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Tilaus saapuu kuljetustavasta riippuen 2-14 arkipäivässä. Poikkeuksista ilmoitamme etusivulla. Jos jostain syystä tilauksesi ei ole kahdessa viikossa saapunut, ota yhteyttä, niin selvitetään mihin tilaus on juuttunut. 

Tilaamassani tuotteessa on virhe, mitä teen? 
Havaitessasi virheen, olethan yhteydessä meihin mahdollisimman pian. Voit laittaa virheestä kuvan ja välitämme sen valmistajalle. Jos virhe täytyy korjata (esimerkiksi rikkoutunut korvakoru), pyydämme lähettämään tuotteen takaisin, jotta voimme korjata virheen. Saat uuden tuotteen tilalle mahdollisimman pian
.

En haluakaan tuotetta 
Etämyynnissä asiakkaalla on 14 päivän palautusoikeus. Voit palauttaa paketin lähettämällä sen osoitteeseen
Studio Kupu
Viipurinkatu 8 B LH 7 
00510 Helsinki 
P. 0403249127  

Vain reklamaatiotapauksissa postitettu palautus on maksuton. Voit palauttaa paketin tuomalla sen myymäläämme, Matkahuollolla, Postilla tai Ärräpaketilla.